Followers

Pages

Sunday, January 1, 2012

welcome 2012



Assalamualaikum.

Alhamdulillah dah di tahun baru pun kita. So apa azam tahun baru uols? Mahu kaya? Mahu kahwin? Yang dah kahwin mahu tambah anak? Mahu kurus? Mahu beli banglo? Mahu tambah harta? wah gitu. Macam-macam kan. Aku pun begitulah juga uols. Azam beribu-ribu tertanam dalam sanubari, segan nak bagitahu. hehe.. :p


Sepanjang tahun lepas nak dikenang satu-satu pun apalah gunanya. Kalau yang baik kita syukuri dan pertingkatkan lagi, yang buruk pula cuba lah kita perbaiki. Hidup memang penuh dugaan. Semua pun cuba buat yang terbaik kan. Rezeki masing-masing. Allah nak bagi cepat lambat banyak sikit yang penting bersyukur. :)


So untuk karier, tahun ni aku pegang tingkatan 5 uols. Carry on kelas tahun lepas tu ha. Muka yang sama jugak aku kena hadap selama setahun ini. Pengsan. hehe...Oh ya untuk tahun kedua ni aku dah dilantik menjadi Ketua Panitia Landskap Dan Nurseri uolss. Oh my. !! pengsan lagi


Masa mesyuarat guru haritu, aku dah bersedia secara mental nak terima jawatan apa pulak aku kena pikul tahun ni. (ceh bajet banyak sangat jawatan). Rabu depan dah mula persekolahan. Nak kata tak puas cuti tipu lah kan, nak kata berdebar nak mula sekolah pun tipu jugak, perasaan bercampur baur lah senang cerita. Macam kita zaman pelajar sekolah dulu lah. Bila cuti lamaaaaa pastu mula nak masuk sekolah kan rasa semacam sikit kan. Excited lebih. hehe..






Semoga yang indah menanti kita untuk tahun 2012 ini.
:)




17 butterflies concerned.:

Gua said...

selamat tahun baru cik yana :)

Cik Sibuk said...

Selamat tahun baru 2012 :)

yana ndut said...

akak , follow yana balek eh ? thanks kak :)

nazirah said...

heppy new year dear
mari kte berazam baru :)

cik pieja hut said...

hai adik yana , selamat menghadapai SPM taun ni , study smart . gud luck okei .

leeza said...

yana selamat tahun bru good luck this year SPM candidate kan?heheh study betul2 yer =) jom kawen hek3

cik pieja hut said...

alahai , error lah . maaf .

Balqis Azhar said...

chaiyook :)

Muhdsyafiqs said...

selamat tahun baru jugak... gudluck :)

leeza said...

cikgu ur so gorgeous la... =) nnt tolong ajar sye jadi cikgu juak eh sbb sye pun insyallah jadi cikgu nnt huhu =)

Nisha Ramlan said...

happy new year cikgu..
hehe..first time gi blog seorang cikgu muda..
jeles tol tgk cikgu dah jalan2 merata tau..
hehe...
bila cikgu nak kawen???
lalalalaa ~

hawiz said...

selamat tahun baru..(+_+)

zOeY zAu YaH said...

selamat tahun baru..semoga hidup kita dirahmati allah selalu =)

ayie said...

wah cikgu cun

aLya maNip said...

taun baru dan tugas baru..hehe

selamat tahun baru dear :)

hawiz said...

selamat tahun baru yer..

Papa Mifz said...

happy new year yer...;)

Related Posts with Thumbnails
 
design by suckmylolly.com