Followers

Pages

Sunday, November 27, 2011

lagi lagii lagiii




Assalamualaikum.
Salam hujung minggu uols. Oh, salam maal hijrah juge. :)
Minggu ni ialah minggu cuti-cuti bahagiaa. Dapat lepak-lepak kat rumah selama 4 hari dengan semua kesayangan ada di sini. Sungguh syorga! :)








So petang tadi takde apa plan pun. Duduk rumah saje-saje pun boring jugak. Nak pergi bercinta, kekasih takde pergi kenduri kahwin kawan kat maktab dulu. So, pergi cari pasal lah nampaknya. Kat gambar atas ni, selain seketul wajah apa lagi yang korang nampak?
















Tak nampak?



















Ehem. Sekarang nampak? 
Baden Baden Bundle lagi...LAGI? Ye lagi uols. Miskin sangat nampaknya aku ni kan asik beli baju bundle aje. :p
Cuci mata je uols. Sebenarnya nak jalan-jalan tengok pantai kat Port Dickson tu, tapi orang kemain ramai lagi. Sesak. Elok-elok nak tenangkan fikiran katanyaa terus serabut di situ. Last-last pergi minum petang. :p









Eh Bangi Kopitiam lagi. LAGI? Ye lagi uols. hehehe..
Padahal kat Port Dickson tetiba sesat pulak Bangi kan. Layan aje.









Hai. Weols ialah air rupawan.









Hai. Weols ialah tak sedap.
Sumpah tak sedap ok. Mi hailam dengan Mi udang yang terpaling cincai. Harga tak setanding rasa. Segala sudut kurang. Kurang rencah, kurang sedap, kurang pekat, kurang rasa. Harga je tak kurang. Cewahh macam juri masterchef pulak kan nak komen-komen kurang rasa kurang apa segala. ekekeke...








Tapi memang kenyataan. Korang tengok telur kat atas ni. Patutnya telur setengah masak kan? Patutnya telur kuning tu cair bergoyang-goyang kan? Ni apa kes bagi telur rebus pulak ni? *Frust
Nak mintak tukar, orang ramai sangat. Confirm dapat lambat nanti.








Rezeki depan mata......









Makan aje la.......









Tapi tak habes. 
Pastu Naim carik pasal, dia tinggalkan nota atas meja makan. Tulis pakai pensel. Pastu cover dengan mangkuk. Pastu pergi bayar. Pastu laju-laju balik. hahaha.. :p






' Telur tak sedap?
Kedai banyak lalat! '







Masalahnya, kenapa soalan pula yang ditulis di situ? Nak buat iklan?
:p






* Esok balik Gemas lagi. Selasa jaga SPM lagi. Bye uols.












Bye. (Lagi)


4 butterflies concerned.:

Nabiel said...

sedapnye mkn!huhuhu..=)

p/s:jum tlg komen dan like entry nie GADGET IMPIAN SAYA

Mknace said...

kenapa tanda soal. patut tanda seruan gitu!

:) :) :)
i'm back
terbaeekkk!!!!
jengjalan dari mknace unlimited

butterflyana said...

nabiel ;

hehhee..sedap! :p

butterflyana said...

mknace ;

tu lah tu..tetiba tanda soal pulak..hehe

mane menghilang??

Related Posts with Thumbnails
 
design by suckmylolly.com