Followers

Pages

Sunday, August 25, 2013

Selamat Pengantin baru, Una :)



Assalamualaikum.


Alhamdulillah Una telah pun selamat diijabkabulkan. Plan asal aku nak stay rumah Una hari dia nikah sampai hari  majlis tapi disebabkan ada problem sikit berkaitan flight adik, maka aku datang hari kenduri aje. Mula-mula hari kenduri pun tak boleh pergi sebab adik bagitahu tarikh dia dijangka fly tu ialah hari yang sama dengan kenduri Una. Aku pasrah je terpaksa datang hari Una nikah. Last last, flight adik delay lagi. Last minute pulak tu baru dapat tahu. Maka ke kenduri aje lah nampaknya kita. Aku pergi dengan Afzan. Kay naik kereta dia. Tak konvoi pun, jumpa di sana je.








Sampai sampai terus menuju ke bilik pengantin jumpa pengantin baru tuu. Dah siap makeup dah. Comel sangat Una. Orang tak biasa makeup kan, so sekali makeup terus meletop gitu. Comel sangat :)












Makan berdamai.
Aku lepak dengan Kay je. Makan makan, borak borak, ambil ambil gambar segala. Dan menjadi orang terakhir yang balik. Amboi tau. Kitorang pun terkejut. Jenguk jenguk khemah tengok dah kemas kemas dah. Kemain awal kemasnya tau. Memang kenduri kat Temerloh begitu ke tiadalah ku pasti. 











Sempat aje kacau pengantin baru nak makan. kekeke..











Kemain lagi tau. Masa ni nak tunggu Una lah nak bergambar sekali. Nak suruh Una pegang I'm married. Tunggu punya tunggu tak datang datang jugak. Dia busy melayan tetamu dan saudara mara. Syok sendiri je lah aku dengan Kay masa tu haha












Alololo..
Last last bergambar kat luar je then terus mintak diri nak balik. Dengan panas teriknya nak bukak mata pun susah. Sedih okay bila tengok tengok balik gambar kitorang. Yelah selama ni kemana pun bertiga, sekarang ni tinggal berdua je kat kuarters tu. Aku mengadap Kay, Kay mengadap aku.
Haritu Una datang rumah sekejap nak ambil barang, dia kata masuk masuk rumah sedih tengok tilam dah tinggal dua je kat ruang tamu (kitorang memang tidur bersama sama di ruang tamu hehe). Sedih ok tapi nak buat macam mana kan. Masing masing ada kehidupan masing masing. Cuma awal awal ni terasa jugak kehilangan. Sob sob sobs...




Semoga berbahagia, Una. Tahniah sekali lagi. Semoga menjadi isteri solehah dan cepat cepat dapat baby :p










Eh? :p
Doakan kami :)





0 butterflies concerned.:

Related Posts with Thumbnails
 
design by suckmylolly.com