Followers

Pages

Thursday, November 29, 2012

Kak Nana berlakon jadi cikgu ke?



Assalamualaikum.

Haritu acu datang rumah pastu pergi makan kat Doll Tom Yam kat taman rumah aku tu. Fuhh la sekarang ni. Anak acu dua-dua ketul tu sekarang kemain meligat lagi. Berpeluh jugak nak melayan diorang. Kalau dia meligat sendiri-sendiri je takpe lagi. Ni nak duduk dekat-dekat ngan aku. Dengan berebut airnye, berebut gula-gula, berebut makanan. Pastu kalau si adik kalah, menangis lah dia sekuat-kuat alam sampai satu restoran tu dengar. *lap peluh kat dahi


Kaleesya pun makin besar dah. Haritu dia belek-belek henfon aku pastu ternampak gambar aku dengan student-student aku.

'Kak Nana berlakon jadi cikgu ke?'

'Mana ade berlakon. Kakak kan cikgu..Kaleesya nak jadi cikgu tak?'


*Kaleesya pandang senget je kat aku*


Ciss betul. Tak percaya lah tu aku ni cikgu. Agaknya cikgu dia kat sekolah lain je dengan aku kan. Terus dia musykil agaknya. Kak Nana ni kuat menipu. kekeke...










Makin lama makin tak banyak da gambar gedik dengan si kecik ni. Seketul dua je yang ada. Rindu nak menggedik depan kamera dengan pelbagai gaya dengan dia ni.
Tunggggguuuuuu...hihi....



3 butterflies concerned.:

lavenderlover said...

hi there.. hv a nice day!

Uncle Lee said...

Hello, cute pics...
Enjoyed reading your posting.
I miss eating tom yam.
You have a beautiful Sunday and keep a song in your heart.
Lee.

u.m.i.e said...

comel je kaleesya tu macam yana juga :)

Related Posts with Thumbnails
 
design by suckmylolly.com