Followers

Pages

Saturday, June 5, 2010

unforgettable



Cikgu! cikgu!
Cikgu ambiklah gambar dengan saya.
Saya dah jadi robot ni.
Cepatlah cikgu.
Pleaseee.

haa jangan tak tau budak-budak pun pandai please please please kamu jangan nakal tauu. ;p


SUNGGUH MEMAKSA AKU BERGAMBAR DENGAN DIA TAPI DIA TIDO. 
BAIKLAH.


RP di hari akhir. tulis jugak padahal tak mengajar pun. 
ada aku kesah teeet.



dan yang paling tak dapat aku lupakan.............................



taraaaa!!!

pemandangan indah ini. setiap hari aku nampak pantai dan rasa angin pantai. :)


bye pantai.



2 butterflies concerned.:

Nabiel said...

ckgu2~
meh tgkp gmbo ngan sya~hehehe=P

Hapiz Rahman said...

macam best je.. :)

Related Posts with Thumbnails
 
design by suckmylolly.com