Followers

Pages

Thursday, June 3, 2010

perpisahan terasing



kelas pendidikan moral yang terakhir.


Hari esok hari akhir aku mengajar kat Sekolah Kebangsaan Pasir Panjang, Port Dickson.
Nak kata sedih tak la sedih sangat.
Nak kata gembira pun tak jugak.
Biasa saja neutral gitu hahahaa

Tadi selepas aku habis mengajar tahun 3 Jaya,
Dan mahu pulang ke bilik guru harus melalui kelasku iaitu 3 Maju.

Aku jumpa ni.

 

JUGA KERTAS YANG TELAH DIFOTOSTAT INI.





terharu lagi.




* mereka selalu buat macam ni macam mana ai tak terharu. ;)




8 butterflies concerned.:

I'm Just Who I am.. said...

Mesti yana cikgu yg baik..;)

~farah said...

these students never forget u,cikgu nana!
pemikiran budak2. selalu ingin menghargai sesuatu. they learn from the experiences. learn the processes in the life. its normal! =)
jangan nangis plak esk!

im glad u have such good students!

sang kamen said...

mostly student takut jumpa cikgu yg garang...tapi cikgu yg garang itulah yg selalu diorg igt dan hargai...

Rara said...

ala..chumel je kn.. :)

faqhrule said...

terbaek la yana!

StingRay said...

ni mesti tengah nangis kat sekolah rasanya nih.

hahaha..

butterflyana said...

i'm juz who i am : hehe..xla.biase je ;p

farah : ni farah shamira ke?hoho ade blog juge ye kamu..hehe..anyway,thanks dear. :)

sang kamen : saya harap mereka tak anggap saya ni garang.

butterflyana said...

rara : comel sangatt kan. :)

faqhrule : hehehe..;p

stingray : hahaha manade saya macho tak nangis pon. heeee

Related Posts with Thumbnails
 
design by suckmylolly.com