Followers

Pages

Sunday, November 22, 2009

momento yang ditunggu


all begin....

tamat persekolahan + tamat pengajian = mula persekolahan.
itulah kitaran.
kitaran career hebat namenye.
cececehh.

aku berada di seremban untuk satu tempoh yang agak-agak sedikit lama.
menjadi suri rumahtangga sepenuh masa mengganti ibunda.
hehehe. :p
ape nak buat.

semalam aku balik naek lori polis.wahhh naek lori kau.hahee
dah macam ape je aku rase.
perjalanan jauh-jauh tapi naek lori. eh eh jauh ke..teeet.
heeee~
tapi nasib baek aku duduk depan.
kalau duduk belakang dah macam minah indon pendatang tanpa izin jer.
kekeke.

dengan membawa sekali si anak kucing itu.
mengiau je tak reti benti.
malu jugak ngan kawan ayahanda.
dah besa-besa pun sebok nak angkut anak kucing.jauh pulak tu.
dah besa-besa pun ade jugak teddy bear teddy bear.
hahaha pedulikk.
ai dewasa tapi masih berjiwa ala-ala gadis gadis gitu.
hahaha. :p

masa ayahanda nak angkut barang-barang aku masuk dalam lori,
ayahanda sempat pandang dalam rumah sewa aku tu.
terkejut gila dia sebab banyak gila barang.
penuh kat floor tu ruang nak jalan pun hampir tiada.
tapi tu bukan barang saye lah ayahanda.
tu barang si lelaki-lelaki yang nak sewa rumah tu sem depan.
hehehe.
mau pecah tayar lori kalau tu semua barang aku. :p

dah lame tak bercinta.
si cinta ade lagi menempek kat batu pahat tu gi amik kursus-kursus lah pulak.
rindu rinduan lah.
hehee lalala~

takpe takpe ai tunggu. :)




ibunda memberi cadangan suruh berniaga ape-ape nanti ade untung boleh beli kasut pergi latihan mengajar.
apakah?ibunda nampaknya memerli di situ. heee dush!


*selamat bercuti anda-anda semua~!!





1 butterflies concerned.:

~Love Says It All~ said...

KELAS MAKEUP DI SERI KEMBANGAN 6TH DEC & SHAH ALAM 20TH DEC MASIH ADA KOSONG! SMS 0162128740 UTK REG. TEMPAT TERHAD!

HTTP://WWW.EYRARIZAL.COM
HTTP://WWW.LOVESAYSITALL.BLOGSPOT.COM

Related Posts with Thumbnails
 
design by suckmylolly.com