Followers

Pages

Tuesday, March 20, 2012

Good luck murid-murid :)



Assalamualaikum.




Dah dah. Gambar ni hanya kenangan indah. Sila sedar diri bahawa cuti-cuti segala telah pun berlalu dan akan berjumpa lagi beberapa bulan akan datang. Sekarang tiba lah masanya untuk kembali bertugas. :)
Esok dah masuk hari Rabu. Terasa cepat sangat masa berlalu. Esok juga ialah hari debaran untuk semua pelajar yang mengambil SPM tahun lepas. Paling berdebar sekarang ialah guru-guru yang mengajar pelajar tingkatan 5 tahun lepas. Fuhh neves kemain ok. Tapi aku tak neves lah kan sebab baru tahun ni mengajar tingkatan 5. Tengah nak practise untuk neves aje. haha boleh? :p


Pelajar yang sentiasa ada dalam fikiran aku sekarang ialah bekas anak-anak murid aku masa aku praktikal kat Kuantan dulu. Pernah mengajar diorang subjek Bahan Binaan masa diorang tingkatan 4. Best sangat ngajar diorang. Rindu pulak tetiba :)




Ini Aisyah. 
Pelajar favourite sebab dia skor subjek aku masa aku ngajar dia dulu. Hopefully dia beroleh kejayaan. Doa cikgu sentiasa mengiringimu :)



Semoga berjaya kepada semua SPM candidates 2011.
:)



4 butterflies concerned.:

luqman zakaria said...

hehe! baru balajar jadik neves yer~~ gud luck cikgu! hehe~

yana lyana said...

hehehe..thanks awak :)

Asmara said...

Good luck cikgu! Lepas ni dah lali dgn debaran. Hehe..

onie said...

wahhhh,cikgu la dia :)) hai cikgu .....hehe

Related Posts with Thumbnails
 
design by suckmylolly.com