Followers

Pages

Friday, September 11, 2009

awan tisu


Dari malam tadi lagi awan tu dah gelap...
Gelap dan makin gelap sampai mendung gila..
Redup dah sejuk...
Tiba-tiba pagi tadi ada petir lalu awan tak larat nak tampung lagi...
Hujan asid turun dengan renyai...
Lama kelamaan hujan renyai bertukar menjadi hujan lebat...
Ada guruh...
Hujan terpaksa turun untuk menyejukkan bumi...
Hujan terpaksa turun untuk kurangkan beban awan...
Hujan terpaksa juga sebab tak larat...
Berat.
Berat sangat!
Awan sakit sebab kilat ada di sebaliknya...
Cedera lah awan...
Tak larat...
Entah bila dengan rela hujan nak turun lagi...
Parah.
*&^%$##$%%^*&^%!!!!

*aku cedera lagi weh..makin parah.

come on lah tikam aku dari depan..tikam belakang kau ingat tak sakit?


6 butterflies concerned.:

RAHIMI ZABIDIN™©® said...

sapa plak yg tikam dr blakag ni cik yana oi?
sbr ja la..
bln2 posa ni

butterflyana said...

ye..sy cuba untuk bersabar...
disebabkan bulan puase jadi sy harus bertabah..
sgt benci si selfish!!

RAHIMI ZABIDIN™©® said...

bgus la..
biar org wt kt kita,jgn kita wt kt org...
n biar tuhan ja yg bls pa org wt kt kita

husna said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Mr. Chenna said...

ko nyanyi aa...
nnt hujan...hahaha

butterflyana said...

ni bukan entri berkaitan encik blog itu...huuu

Related Posts with Thumbnails
 
design by suckmylolly.com