Followers

Pages

Friday, October 10, 2014

Peminat Tegar Adam




Assalamualaikum.









Masa Adam baby baby dulu selalu kan aku ambil gambar dia upload masuk instagram. Sekarang dah jarang sebab Adam pun dah besar. Bila dah besar, dia dah mula kenal orang, dah mula taknak dengan orang. Lagi lagi yang jarang jumpa. Kemain payah nak dukung dia sekarang. Kalau curi curi dukung pun akan menangis dengan sengaja. Amboiii









Dah makin besar dah anak buah Mak Ngah ni. The one and only anak buah Mak Ngah. Kalau jadi Mak Lang, anak buah memang dah sedia banyak jadi tak terdaya nak cerita satu satu. hehehe...


Ada sorang bekas anak murid aku masa mengajar kat Gemas, kemain suka kat Adam ni. Mula mula aku buat tak tahu aje, tapi bila belek belek balik boleh tahan psycho jugak budak ni. Habis semua family aku dia add kat facebook termasuk suami aku pulak tu. Lepastu pulak dengan gambar dekat whatsapp dia, kat wechat dia pun dia pergi letak gambar Adam. 










Ni kat whatsapp. Mula mula dia mintak gambar Adam. Aku biarkan aje. Bila tengok tengok balik...aik dah bertukar pulak gambar whatsapp menjadi gambar Adam? Peminat sangat dia ni.
Pantang lah kalau Pami ke Pikah ke upload gambar Adam kat facebook pastu tag nama aku, confirm akan dilike anak murid aku ni. 












Ni kat akaun wechat dia. Punnn gambar si Dadam. Gambar terbaru pulak tu. Tu yang aku terperasan tu. As long as dia tak terlalu fanatik sampai buat bukan bukan sudah. Aku kenal dia sebagai pelajar yang baik dan antara pelajar kelas Matematik aku yang berjaya juga. Ikut kamu lah murid oiii...



Adam pun amboiiiii....Kecik kecik dah ada peminat. Perempuan India anak murid Mak Ngah pulak tu. Kemainnnn. Eh?








0 butterflies concerned.:

Related Posts with Thumbnails
 
design by suckmylolly.com