Followers

Pages

Tuesday, May 28, 2013

I'm officially engaged!


Assalamualaikum.

Alhamdulillah saya telah pun bertunang dengan izin Allah. Segala persiapan dan cerita majlis saya tu nanti saya cerita kemudian ye. InshaAllah kalau rajin. :p
Sekian lama kan tak cerita kat blog ni. Terlalu banyak yang jadi dalam hidup saya dan kebanyakan sedih sedih dan disebabkan itu saya rasa macam nak stop berblogging. Datangnya mood berblog ni ialah sebab nak kongsi kegembiraan sepanjang kehidupan saya. Kalau boleh nak share semua yang gembira gembira je. Tapi mungkin saya lupa yang hidup kita tak selalunya indah. Dugaan Allah tu datang bila bila masa tanpa kita duga pun. Alhamdulillah kekecewaan saya Allah telah  ubati dengan kebahagiaan yang sebenar.







 Doakan saya ye :')




Cuma kadang kadang tu saya terpaksa hadapi jenis manusia yang tak sudah sudah nak ambil tahu hal orang lain. :(








Ada lagi hebat dari ni tapi tak payah lah saya masukkan di sini ye. Kita masukkan soalan yang light light aje supaya pembaca saya pun mood light light je. Biar saya panas sorang takpe :)
Kenapa saya bertunang dengan orang lain katanya. Eh? Ada ke saya buat pengumuman yang saya akan bertunang atau berkahwin dengan si polan bin si polan sebelum ini? Takde kan. Apabila dah tahu yang saya bersama orang lain, maka tugas kamu doakan aje lah yang baik baik. Tak perlu tanya yang bukan bukan lah kan. Jangan buat saya sedih lagi boleh kann :)


Takde siapa betul dan takde siapa salah pun. Semua ni aturan Allah. Dia temukan kita dengan orang yang salah pada awalnya supaya kita lebih bersyukur dengan pasangan kita yang sebenar. Jika benar pun saya ialah mangsa keadaan, biarlah. Saya tetap doakan kebahagiaan dia kerana saya juga sedang sangat bahagia sekarang. Alhamdulillah :)



Yeayy I'm officially engaged! 




11 butterflies concerned.:

Laila Majid said...

Tahniah! Mcm dapat tgkap kesedihan yg awak rase. Mungkin ade hikmah yg tersembunyi. Lame follow blog cikgu ni. Bile bace entry ni terkejut sikit part yg sedih tu. Tabah ea :)

dilla.d said...

hai yana , u look so pretty on ur engagement day . let it be dear , masyarakat mmg mcm tu , bnde yg tak de kene ngene ngn hidup dorg nak disibukkan .
congratulation on ur enggmnt dear !

4feet8 said...

betul yana. Jodoh itu rahsia Dia. Saya doakan Yana berbahagia selalu dengan apa yg telah Dia aturkan. Untuk Yana, untuk saya juga.

ada mokhtar said...

Alhamdulillah.. dah maju 1 step :) tahniah dear :)

iNtAn sUfiNaz said...

Nana...congrats dear... :)

Baru tgk gambar semalam n baru tau yg nana bertunang on Sunday...

Nway, kawen nanti jemput Intan tau... :)

Semoga terus kuat, tabah dan seterusnya berbahagia dengan kehidupan sekarang...yg lepas biarkan berlalu...kita pandang ke depan je yeh...hehe...

iNtAn sUfiNaz said...

Nana...congrats dear... :)

Baru tgk gambar semalam n baru tau yg nana bertunang on Sunday...

Nway, kawen nanti jemput Intan tau... :)

Semoga terus kuat, tabah dan seterusnya berbahagia dengan kehidupan sekarang...yg lepas biarkan berlalu...kita pandang ke depan je yeh...hehe...

EyEdA said...

yana...nape remov hakak kt fb...sob3x..
(tetibe2 wat2 knai sbb satu itho)
akk nk tny, ni shawl beli ke or jahit
mane beli..mahal tak mahal tak..

yana lyana said...

laila majid, dilla, nanie, kak syida, intan :

THANKS SO MUCH SAYANG SAYANG SEMUA. DOAKAN SAYA TAU :')

yana lyana said...

eyeda ;

eh yana takde remove siapa siapa pun kak. Tu facebook baru tau sebab acc lama dah kena hacked.

tu halfmoon kak. Memang sarat manik manik dia tu. kain pun sedap..jatuh je..
yana beli kat jalan tar. rm 80 macam tu..

"bella Chentaku" said...

congrate yaa.. i pon terkene tempias gak.. tp org yg sibuk komplen sane komplen sini..aduhai!

ddjfr said...

tahniah dear.

soalan yang sama dd dapat masa mula2 bertunang dulu.hakhakhak.

sesungguhnya,jodoh itu misteri Allah.

Related Posts with Thumbnails
 
design by suckmylolly.com