Followers

Pages

Friday, July 9, 2010

sound direct.......fuh tepat!



Alkisahnya pada suatu malam...
Aku berfacebook seperti biasa dan menyebokkan diri membaca update kawan-kawan.
Melihat-lihat gambar.
Juga berwindow shopping di page-page butik online. hee
Lalu aku terbaca status yang dipost oleh kss. (kekasih saya.)
Dia suka post pasal quotes2 falsafah kehidupan kerja juga cinta segala bagai tu.
Lalu ada seorang makwe ni like post tu dan komen

apa maksudnye..bleh terangkan sikit?

Lalu aku kaji adakah makwe ni pernah komen di previous post.
Oh ada.
Pancing nampak dik?
Dengan tidak semena-mena aku pun komen  

mungkin **** ***** (nama makwe tu) boleh fikir sendiri.kan? :)

Siap ada smiley lagi okay.hehehe
Lama sikit makwe tu pun unlike dan delete komen dia.
Previous post pun same.

Pasni sure dia tak komen dah kat page kss. :p
ADAKAH SAYA TERLALU DIRECT?


pedulikkk.hikhik

*rupa-rupanya makwe tu ialah junior kss di maktab.sorii ye dik.jangan malu nak komen lagi. :)


ups! terlebih sudahh. :p





8 butterflies concerned.:

cik shabah said...

haha!saun direct takde koner-koner langsung!huha:p

zufariza said...

haha...xpasal2 dia kena sound...bg r chance dia ngada2 dlu...hehe

yana...suka r baca blog ko...sgt menarik..rajin ko update ye!! kagum aku...dlm kepala aku mcm2 nk tulis tp bile tibe nk wat blog jd mls...haha

Anonymous said...

hehe. lepas ni konfirm awek tu tak sibuk kat page kekasih hati kamo lg.

Unknown said...

bagus! jarang tengok cik yana straight tak corner2 neh..
hehe~

yana lyana said...

cik shabah : memang takde koner kite bagi sebijik terus.hehe

zue : ala zu ape sgt blog aku zu.hentam je nak membebel ape.zaman2 pengangguran ni rajin la update. :)

rara nasiha : i hope so. :)

yunie : people change kan?hahae

faqhrule said...

ayat pancung nampak hahaha

Kampungku2u said...

salam nak tanya kenapa tidak letak ruang jejak?hehe..... :):)

yana lyana said...

faqhrule : pedulikk.hehehe :p

kampungku2u : ruang jejak menimbulkan kemenyampahan di hati.sekian.

Related Posts with Thumbnails
 
design by suckmylolly.com