Followers

Pages

Monday, October 7, 2013

Skincare Set Terbaik di Pasaran!! Anda cuba, anda rasa :)



Assalamualaikum.

Pejam celik pejam celik dah setahun lebih saya consume supplement shaklee. Dari customer biasa sehinggalah menjadi ahli keluarga shaklee. Sekian lama saya consume vitamin vitamin shaklee, saya nampak akan kebaikan kebaikan yang ada dalam setiap vitamin yang saya ambil. Memang bukan sekelip mata nampak kesan dan perubahan, sebab tu kita kena rajin, istiqamah dan sabar. Paling saya suka ialah shaklee skincare set. Dari dulu lagi memang saya akan restock set tu sebab memang sangat best. Bila kita dah amalkan, kita dah rasakan kebaikan ke atas diri kita, so automatik kita akan rasa sayang nak stop. Benda yang baik biarlah berterusan. Tak gitu? :)








Gambar tadi :)


Dari dulu hingga kini supplement yang saya tak pernah tinggalkan ialah vitamin e, vitamin b complex dan esp. Rasa rugi kalau tinggalkan.










Bagaimana ESP membantu untuk kulit yang gebu dan cerah?

ESP adalah sumber protein, diperlukan untuk menghasilkan sel-sel baru bagi kulit. ESP memang satu cadangan terbaik untuk merawat kulit kerana sel kulit akan mati dalam masa 21 hari. Jika sel kulit itu tidak diganti maka perkara itulah yang menyebabkan kulit menjadi kusam dan tidak bermaya. Lama kelamaan kulit akan menjadi bertompok2 dan tidak sekata.


Bagaimana Vitamin E membantu untuk kulit lebih segar?

Vitamin E pula adalah vitamin antioksidan. Penting untuk menjaga sel-sel agar tidak dirosakkan oleh radikal bebas. Kita memang tak nampak radikal bebas ni. Tapi kalau kita selalu terdedah kepada pencemaran, asap kenderaan, asap rokok maka kt situ la badan kita akan diserang radikal bebas. Sel-sel yang diserang radikal bebas ni akan menjadi tua dengan lebih cepat. Tu yang timbul istilah penuaan sebelum tiba masa sepatutnya.


Bagaimana Bcomplex bantu untuk meratakan tona kulit

Bcomplex penting bagi memperbaiki peredaran darah dalam badan dan meratakan warna tona kulit pada wajah. Tidak timbul lagi masalah kulit wajah yang bertompok-tompok. Yang menarik, B Complex juga membantu dalam menstabilkan hormon badan kita;jd sesuai lah untuk mengurangkan rasa marah atau stress.




Jom order skincare set shaklee dengan saya. Inshaallah saya boleh guide anda. Saya jual harga termurah khas untuk pembaca blog saya :)
Place your order di SINI atau emailkan ke shaklee_lyana@yahoo.com dan letakkan subject email : 'pembaca blog yana lyana' dan saya kan berikan harga kasih sayang untuk anda. Selamat bershopping!
:)




0 butterflies concerned.:

Related Posts with Thumbnails
 
design by suckmylolly.com