Followers

Pages

Friday, March 22, 2013

Tahniah pelajar 5 Zamrud saya



Assalamualaikum.

First of all aku nak ucapkan tahniah kepada semua calon spm 2012 yang berjaya mendapat keputusan yang cemerlang dan terbilang. Yang kurang cemerlang tu takpelah, failure is the mother of success kan? hehe.. Rezeki kita ada di mana-mana. Berdoa aje lah yang terbaik ye.

So semalam ialah saat yang mendebarkan jugak bagi aku. Ceh macamlah aku pulak yang ambik spm kan. :p
Tapi debaran tu tetap aku rasa sebab ini tahun pertama aku mengajar kelas yang ambik peperiksaan besar. Kelas 5 Zamrud aku tu lah. Aku risau keputusan teruk sangat je. Teruk sikit takpe lagi. hahaha..

Maklumlah subjek aku ajar pun subjek mpv kan, dah tentu tentu pelajar semua yang tak berapa pandai, kelas akhir pulak tu. So harapan aku pada diorang taklah menggunung mana cuma aku harap tak seteruk mana lah. Tapi alhamdulillah ada jugak 2 orang yang memperoleh A untuk subjek Landskap dan Nurseri aku tu :)








Ini je pelajar yang sempat bergambar bersama. Yang lain macam biskut. Ambik result pastu hilang. Yang ni pun gaya dah macam macam dah. Dengan rambut karat dia tu, dengan gaya k-popnya. Tapi bagusnya diorang ni, tak sombong dengan cikgu. Masih lagi sudi berborak, gelak gelak :)







:)








Kenangan bersama mereka :')
Semoga berjaya di luar sana wahai bekas muridku....





2 butterflies concerned.:

Izzah Haneefa said...

cikgu rupanya... sy bru lepas ambik result :)
salam singgah...

Sofea said...

wah tahniah kepada anak murid cikgu yang berjaya..

Related Posts with Thumbnails
 
design by suckmylolly.com